Novas da Galiza - Periódico galego de informaçom crítica  
 Periódico galego de informaçom crítica CONTACTO  ·  PRINCÍPIOS FUNDACIONAIS   ·  PUBLICIDADE  ·  INFORMA  
Hemeroteca
Assina já o Novas da Galiza
Material
Arquivo Audiovisual
A Revista
 

 

A informaçom crítica em galego, nos centros sociais e na tua morada

DIRETIVO DA ENCE É ASSESSOR DA PAC
?Ence receberá ajudas europeias para agricultura graças às práticas de 'lobby'

?A reforma da Política Agrária Comum (PAC) da Uniom Europeia para o sexénio 2014-2020 acaba de ser aprovada polas instituiçons comunitárias. Umha das alteraçons que introduz e que está a passar desapercebida mediaticamente é a inclusom dos cultivos energéticos de biomassa (fundamentalmente eucaliptos) entre os susceptíveis de receber subvençons, criando assim um risco para os cultivos de alimentos em toda Europa e, nomeadamente, nas naçons periféricas menos desenvolvidas. No Estado espanhol, a gram beneficiária desta alteraçom normativa vai ser a Ence, empresa líder do sector. As influências do conselheiro de Ence Pedro Barato Triguero tanto no Ministério de Agricultura espanhol como na própria Comissom Europeia evidencia a capacidade do 'lobby' florestal para modificar as políticas públicas e pô-las ao serviço das grandes empresas privadas. Agora que a reforma eléctrica e a supressom da prima às renováveis acaba de dar-lhe a volta às contas de Ence, o futuro dos cultivos energéticos de eucaliptos passa a depender destas ajudas europeias. Sem subvençons públicas, nom seriam viáveis. :+:


VIOLÊNCIA MACHISTA NA JUSTIÇA
?Vítimas culpadas e violadores impunes no sistema judicial

?Estatísticas alertam que cada 30 horas se denuncia um delito contra a liberdade sexual. Cada dez dias, umha violaçom com penetraçom. Umha realidade ainda hoje coberta por um espeso manto de invisibilidade e impunidade. Assim, em 2012, 30% das denúncias por delitos contra a liberdade sexual nom dérom lugar a imputaçons ou detençons. E aínda, há casos como o relatado por A. A. V. Um tribunal absolvia o seu agressor porque podia 'nom ter-se decatado' e 'nom existe a violaçom por imprudência'. Sentenças assim seguem a culpabilizar as mulheres por serem violadas, em especial quando o agressor é umha pessoa próxima. :+:


EM DEFESA DOS DIREITOS
Multiplicam-se açons feministas para reivindicar a autonomia das mulheres

? Umha maré lilás percorria no Domingo 9 de março as ruas de Compostela. Mulheres de todos os pontos do país saíam à rua para reivindicar autonomia, poder de decisom, e liberdade. Mas, detrás desse bosque, atopam-se muitas árvores que foram medrando nestes meses: todos esses coletivo, e todas essas pessoas, que se estám a organizar para fazer frente a um dos maiores ataques de todos os tempos aos direitos básicos. :+:


IGNACIO VILAR, DIRECTOR
?"A Esmorga vai ser um dos grandes filmes da cinematografia galega"

 

 

Novas da Galiza
Suplemento A Revista

NGZ

NGZ

NGZ

NGZ

 
 
 
AC Minho Media · 2013